Kundservice
Kontakta kundservice
Våra öppettider
- Måndag08:00 - 17:00
- Tisdag08:00 - 17:00
- Onsdag08:00 - 17:00
- Torsdag08:00 - 17:00
- Fredag09:00 - 16:00
- LördagStängt
- SöndagStängt
Skicka e-post till kundservice@utsikt.se eller någon av följande e-postadresser:
Villa/samfällighet: villa@utsikt.se
Företag: foretag@utsikt.se
Fastighetsägare flerfamiljshus: flerfamiljshus@utsikt.se
Student: Som hyresgäst hos Studentbostäder eller om du bor i ByggVestas studentlägenheter vänder du dig till tjänsteleverantören Bahnhof om du har frågor som rör ditt abonnemang, till exempel din faktura eller om du behöver lämna en felanmälan. Vill du kontakta oss gör du det på e-post: kundservice@utsikt.se
Ring oss på telefon 0771-50 40 50.
Du kan chatta med oss när vi är online i chatten. Då syns en chattruta längst ner till höger på webbplatsen.
Chatt på olika språk
Vi använder en översättningstjänst så du kan skriva på vilket språk du vill, så svarar vi på samma språk.
Felanmäl till din leverantör
Kontakta din TV- eller internetleverantör för att felanmäla din tjänst. Din leverantör påbörjar felsökningen och samordnar med oss tills din tjänst fungerar igen.
Se kontaktuppgifter till alla leverantörer i vårt fibernät
Anmäl skadad ledning
Anmäl omedelbart en skadad ledning till Tekniska verkens driftcentral. Du når driftcentralen dygnet runt på telefonnummer 013-20 80 20. Även om skadan inte ser farlig ut kan den vara mycket farlig. Rör inte skadan och håll avstånd.